Re: INTEL D865PERL + SBLIVE - PROBLEMY - POMOCY!!!

Autor: Też Paweł (pawelplewka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 08:22:10 MET

> Witam! Mam taki problem. Plyta Intel D865PERL + P4 2,6 GHz HT + 2*256 DDR 440

> HDD SEAGATE 80GB 7200 SERIAL ATA 8MB. Wszystko chodzi ok oprocz dzwieku na
> starcie Win XP PL PRO, jakies tam trzeszczenia, system chwile sie zastanawia,

Potwierdzam, u mnie też jest zająknięcie dźwieku przy starcie systemu.
Też P4 2,6, tez XP Pl pro i ten sam dysk, płyta Abit IS7-E audio zintegrowane.
Może to jednak problem XP ?

> A i jeszcze jedno, czy to normalne, ze ten dysk tak glosno dziala? Makabra!

Tu też potwierdzam.
Trochę się zdziwiłem po tym co się naczytałem o cichości Baracudy.
Może się go da jakoś wyciszyć, mam wrażenie że słychać głównie drgania
przenoszone na obudowę.
Ale za to jest szybki.
Porównywałem z Dellem służbowym (2.4 GHZ dysk WD 7200 no SATA) operacje dyskowe
na teście sortowania dużego zbioru u mnie wyszły średnio 2x szybciej.

Jakie masz DDRy ? Moja płyta była wybredna.

Paweł