INTEL D865PERL + SBLIVE - PROBLEMY - POMOCY!!!

Autor: Pawel (mojacyfrowakrainaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 00:22:34 MET

Witam! Mam taki problem. Plyta Intel D865PERL + P4 2,6 GHz HT + 2*256 DDR 440 +
HDD SEAGATE 80GB 7200 SERIAL ATA 8MB. Wszystko chodzi ok oprocz dzwieku na
starcie Win XP PL PRO, jakies tam trzeszczenia, system chwile sie zastanawia,
wydluza dzwiek po jakichs 2 sekundach konczy i startuje. Pozniej dzwiek w
aplikacjach i grach oki. Co z tym fantem zrobic? Pomozcie Saznowni Grupowicze!
A i jeszcze jedno, czy to normalne, ze ten dysk tak glosno dziala? Makabra!
Stare Seagate'y tak trzeszczaly! Aha, nie wiem jak podlaczyc napedy CD (CD-RW i
DVD) czy na primary czy na secondary kanal? Bez znaczenia czy na primary czy na
secondary tak samo dzwiek trzeszczy (sprawdzalem). Aha bez znaczenia czy audio
zintegrowane, czy Sb Live objawy na starcie takie same. Pomozcie bo juz rece
opadaja!!!

Pawel