Re: skomentujcie mój wybór

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:51:25 MET

> Następne w kolejce są: A7V600 , MSI K7N2-Delta L oraz MSI KT6 Delta-Sr kt
> 600 w bardzo podobnej cenie.
> Może masz jakieś doświadczenia z w/w płytami. Wolę wydać teraz 50 pln
więcej
> a z czasem tylko procka wymienić.

Akurat z tymi plytami nie mam doswiadczen. Mialem Asusa a7v333 i bylem z
niego bardzo zadowolony ( poza faktem ze mial problemy z jednym slotem
pamieci :), oraz gigabyta na kt400 i tez bylem zadowolony, obie plyty byly
wydajne i nie bylo problemow przy eksplatacja. Obecnie przesiadlem sie na
nforca2 i jestem jeszcze bardziej zadowolny. Ogolnie nforcy sa nieco
wydajniejsze od via, do tego chyba rowniez bardziej przyszlosciowe, bo jak
pojawi sie przyplyw gotowki to dokupujesz sobie druga kosc pamieci i masz
dodatkowy zysk z dual ddr.

Jesli chodzi o firmy, to Asus swego czasu produkowal bardzo dobre plyty, ale
ostanio cos u nich siadlo. Znam nawet sklepy ktore odmawiaja sprzedawania
asusow. O plytach MSI na nforsie oglonie naczytalem sie sporo dobrego i
nawet zastanawialem sie czy takiej nie kupic, wiec mam nadzieje ze byly to
dobry wybor.

Pozdrawiam