Re: Naloty na piracki soft ?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:45:16 MET

Szymon Wróblewski claimed:
> I nie zartujesz?? Mozesz rozwinac? Skad takie doswiadczenia?

No wchodzą, sprawdzają legalność windows a tam gnome, dysk nie daje się czytać
z windows bo nie jest to ani ntfs ani fat i dupa. Masz wogóle licencję na
linuksa[1] ? Masz fakturę zakupu oprogramowania ? Masz oryginalne nośniki ?

A doświadczeń nie mam, to co piszę to plotki. Natomiast zastrzeżenia co do
licencji są jak najbardziej prawdziwe. Ja się boję bo włożyłem dyskietkę i
instalowałem linuksa przez sieć z ftp.

[1] po polsku

--
              Marcin Wojtczuk