Re: Barton 2500+

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:25:37 MET

> 1-Mozesz miec kiepski zasilacz (np codegen)
Huntkey - 300W

> 2-Procek moze sie nie krecic za dobrze na twojej plycie
Chaintech NJS7 Zenith - byc moze :-( ale w necie czytalem ze na takiej
wlasnie go dobrze krecili

> 3-ustaw sobie FSB 200 X11
Tak chyba ma domyslnie - jesli przestawie na 200 - niestety mam model
Bartona z zablokowanym mnoznikiem :-(

> 4-Pamieci moga nie podkrecic sie do 400 wiec ustaw prace asynchroniczna
333
> (to one moga byc powodem padu)
Pamieci to 400 Kingston - wiec na 400 chodza na pewno.

> 5-Mozliwe ze musisz zwiekszyc Vcore (chociaz moj 2600+ chodzi na takim
samym
> woltarzu przy FSB 200)
Np. na ile?

> 6-Sprawdz czy "nie smazy" sie procek (ale raczej nie powinien)
Nie - temperatura jest normalna - przynajmniej jak dotykam radiatora.

Pozdrawiam i dzieki
Albercik