Re: Barton 2500+

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 10:51:47 MET

> Moze ktos dać mi przepis jak zrobic z tego 3200+
> Wiem ze przestawic taktowanie na 200, ale komp wstaje i zwiesza sie na
oknie
> startowym - nie mozna nawet do biosu wejsc.
> Pamiatki mam 3200. Jakie dac napiecia i ustawienia pamieci?

1-Mozesz miec kiepski zasilacz (np codegen)
2-Procek moze sie nie krecic za dobrze na twojej plycie
3-ustaw sobie FSB 200 X11
4-Pamieci moga nie podkrecic sie do 400 wiec ustaw prace asynchroniczna 333
(to one moga byc powodem padu)
5-Mozliwe ze musisz zwiekszyc Vcore (chociaz moj 2600+ chodzi na takim samym
woltarzu przy FSB 200)
6-Sprawdz czy "nie smazy" sie procek (ale raczej nie powinien)