Re: Jaki cichy dysk?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 12:13:55 MET

Użytkownik "Tomek" <no.spam_at_spam.no> napisał w wiadomości

> Mam do Was gorącą prośbę. Jaki cichy dysk 40 gb możecie mi polecić? Nie
mają
> dla mnie znaczenia czasy dostępu, szybkość odczytu itp. Jedyną i super
ważną
> dla mnie sprawą jest to aby jak najciszej pracował, zwłaszcza gdy się
kręci,
> ale nic nie zapisuje ani nie odczytuje, chociaż miło by było gdyby również
> cicho "skrobał". W tej chwili mam maxtora 40 gb 5400 rpm i metaliczny
dźwięk
> "szlifierki" który z siebie wydaje zaraz po uruchomieniu jest dla mnie nie
> [...]

Widzialem kiedys na necie dyski calkowicie elektroniczne, tylko byly
baaaardzo drogie, mozna je bylo podlaczyc jak zwykle dyski, lub na
specjalnej karcie PCI zamontowac kilka i byly widziane jako jeden, tylko
cena: 850 MB kosztowalo okolo 1000 zl i mozna bylo takie 4 (chyba) podlaczyc
na tej karcie. Wiekszych nie widzialem tam, a ta strone widzialem jakies 2
lata temu. Moze teraz maja wieksze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl