Re: Radeon 9200 VIVO

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 10:15:06 MET

Witam.
Bartek na pl.comp.pecet napisał(a):
> Zgadza się, najnowsze sterowniki dają już możliwość instalowania sie w
[ciach]
> megaherce procesora.

Ok, dzięki, lece szukać tego multimedia center :)
Co do rozmiaru pliku to chyba jeśli dobrze pamiętam FAT32 ma
ograniczenie w wielkości pliku własnie do 4 GB. NTFS to załatwi.
Dziś może kamere jakąś skombinuje i potestuje sobie to VIVO :>

> A o jakim 3DMarku mówisz? Ja na R9000 Pro 64 MB i Duronie 700 podkręconym na
> 850 MHz uzyskałem w 3DMarku 2001 - około 4500 pkt. Oczywiście test
> przebiegał w 1024x768 i 32bit kolor. Komputer na WinXP i 512 MB RAM (SDRAM
> 133 MHz)

Właśnie 3DMark 2001se. Czyli wynik mam podobny. Bawiłem się podkręcaniem
procka, podniosłem mu szyne ze 100 do 104 MHz (936 MHz) i wynik
podskoczył o 200 pkt. Jak widać karta ma jeszcze spory zapas :)
Można jeszcze pobawić się w sterowniki, u siebie próbowałem omegi, ale
wynik niewiele się poprawił.
Może niedługo będe zmieniał płyte+proc+pamięć. Ale narazie to zbyt duży
wydatek jak na moją kieszeń.

A i jeszcze jedno małe pytanko, troszke OT. Wysypuje mi się Max Payne.
Uruchamia się, wczytuje jakiś save, ale gdy dochodze np. do ładowania
kolejnej planszy to poprostu "wychodzi z siebie" ;). Jest jakaś solucja
na to ? Narazie go odinstalowałem, dziś go zainstaluje ponownie.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl