Re: Radeon 9200 VIVO

Autor: Bartek (bnowakowski_at_pioma.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 21:13:27 MET

Użytkownik "Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> A i jeszcze jedno małe pytanko, troszke OT. Wysypuje mi się Max Payne.
> Uruchamia się, wczytuje jakiś save, ale gdy dochodze np. do ładowania
> kolejnej planszy to poprostu "wychodzi z siebie" ;). Jest jakaś solucja
> na to ? Narazie go odinstalowałem, dziś go zainstaluje ponownie.
>
> Pozdrawiam,
> Wołek.

Z Max Paynem nie miałem do czynienia wiec nie wiem nic na temat tego
problemu z "wychodzeniem z siebie" ;-) ATI Multimedia Center możesz sobie
zassać bezpośrednio ze strony www.ati.com jak i wiele dodatków do tego
potrzebnych. Pewnie, że po co kombinować i podłączać kamerę w celu
sprawdzenia VIVO. Wystarczy magnetowid chinch'ami podpiąć pod ATI albo z
telewizora wizję puścić euro-złączem i juz. Przygotuj kilka GB wolnego na
dysku i do dzieła!

Bartek.