Re: Modernizacja kompa

Autor: klaudekkWYTNIJTO_at_op.pl
Data: Wed 26 Nov 2003 - 15:38:15 MET

> dojdzie ci zasilacz i skrzynka.

  ATX to zasilacz i skrzynka w jednym. Wybacz ale nie znam sie za bardzo :(
  Jak sprawdzic czy mam ATX, czy jakis inny? No i ile by mi moglo to
  ewentualnie "dolozyc" (finansowo)??

  Wystarczająco dobrą płytę mozna kupić już za 200zł  i za tyle samo
> Athlona 1600+

  A co bys polecal Athlona czy cos innego?

Ostatnio namierzyłem płytę Syntax'a SV400 i czekam aż się ktoś odważy
> i kupi, żeby zdać relację ;)  Kosztuje 245zł.

  Tez raczej sobie odpuszcze ;)

  Pozdrawiam
  Klaudek