Odp: jaka najlepsza obudowa do PC

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 11:49:13 MET

Użytkownik Waldek55 <waldek55_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5c7d.000000cc.3fc4801e_at_newsgate.onet.pl...
> jaka najlepsza obudowa - syn postanowił kupić sobie, a raczej zacząć
kupować
> nowy komputer (dotychczasowy ma 6 lat i nie bardzo można go nawet już
> modernizować). Postanowiłem zacząć oo obudowy i sprezentować mu ją na
święta.
> (Najlepsza to nie znaczy najdroższa)
>
> --

Albo kupić popularne obudowy codegena lub tracera. ( www.tracer.pl) ale
to raczej jest niska klasa- chociaż u naj niemalże wszechobecna
za 130zł kupisz juz ładna nawet
ale zasilacze w nich pozostawiają wiele do życzenia- i jezlei skłądasz
naprawde dobrego komputera- co codegena odradzam bo tam są zasilacze
300W najcześicej A tracer ma wiekszość 350W- chociaż to i tak wartości
sporo zawyżone to jednak coś w tym jest.
Inna możliwośc to kupić taką bude i dokupić osobno zasilacz- Czyli ten
wymontowany sprzedajesz - i dokądasz do lepszego za 150-200zł już sa
przyzwoite.

Albo ostatnio rozwiązanie Obudowy firmy chiftec- Naprawde świetne
obudowy- w środku super zasilacze..

tylko cena.. średnio 500zł zobacz zresztą tutaj kilka z nich :
 http://www.chieftec.de/?page=products_tower&k_id=1&language=uk