Re: jaka najlepsza obudowa do PC

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 12:01:59 MET

> jaka najlepsza obudowa - syn postanowił kupić sobie, a raczej zacząć
kupować
> nowy komputer (dotychczasowy ma 6 lat i nie bardzo można go nawet już
> modernizować). Postanowiłem zacząć oo obudowy i sprezentować mu ją na
święta.
> (Najlepsza to nie znaczy najdroższa)

Wiele osob chwali sobie obudowy Elight'a i pewnie maja racje. Te ktore
widzialem sa solidne, niezle wygladaja i maja dobre zasilacze, tyle ze do
najtanszych nie naleza. Ja w tej chwili posiadam obudowe ModCom'a
(www.modecom.pl) , jest tansza ale tez fajnie wyglda, do tego bardzo
praktyczna i pozadnie zrobiona, gruba blacha, zdejmowanie bokow bez
uzywania srubokreta, duzo miejsca w srodku, power i reset na gorze obudowy
( bardzo przydatne ) oraz wyprowadzane z przodu obudowy wyjsc na
sluchawki/glosniki , usb itd.
Jestem z niej bardzo zadowolny.
Tyle ze w modcomach montowane sa zasilacze 300W, wiec jezeli to bedzie
komputer hyper/super do gier, to pewnie trzeba by wymienic zasilacz na
mocniejszy. Ja coprawda nie mialem problemow z zasilaczem ( byl mocniejszy
niz 400W noname), ale wymienilem dla pewnosci.

Pozdrawiam