Re: Radeon 9100 problemy...nie zasilacz.

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 21:42:13 MET

Użytkownik "fiman" <fiman_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Ja miałem R9100 Hercules. Wywalał mi sie na płycie Gigabyte z AMD 2600+ z
> zasilaczem 350W oraz na jakiejś płycie z intel pentium 450 MHZ.
> Karta jest albo dobra albo zła, choć w R9100 jest wiele przypadków nie
> działanie z poszczególnymi grami. Może wypróbuja tę kartę w innym
komputerze u
> kumpla ale według mnie to jest niesprawna.

Też podejrzewałem że karta jest zwalona (również mam Herculesa) ale po
zmianie płyty wszystko jest w porządku, choć prawdą jest że niektóre gry
wymagają zinstalowania patch'a. IMHO warto sie troche "pobawić" aby móc się
cieszyć świetną jakością obrazu i dobrą wydajnością. Droższy GF
wydajnościowo wymiękł, a o jakości obrazu nawet nie warto wspominać ;)
Pozdrawiam
Jacek