Re: Radeon 9100 problemy...nie zasilacz.

Autor: fiman (fiman_at_op.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 21:13:54 MET

> Nie chce Cie martwić, ale R9100 walił mi wszelakie możliwe numery na płycie
> ECS (a nawet dwóch) > Jacek

Ja miałem R9100 Hercules. Wywalał mi sie na płycie Gigabyte z AMD 2600+ z
zasilaczem 350W oraz na jakiejś płycie z intel pentium 450 MHZ.
Karta jest albo dobra albo zła, choć w R9100 jest wiele przypadków nie
działanie z poszczególnymi grami. Może wypróbuja tę kartę w innym komputerze u
kumpla ale według mnie to jest niesprawna.