Re: Ktore to glowica w drukarce ??

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 20:38:49 MET

topek <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał(a):

> Witam,
> w poprzednim watku postawiono diagnoze: zaschnieta/zapchana glowica, ktora
> kaza mi teraz wyczyscic :)
>
> Ktore to jest glowica ?
> to:
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0007

Może, "więcej światła" jak powiedział Goethe na łożu śmierci. Głowica, a
właściwie interesują nas dysze to wąska metalowa płytka z dziurkami na dole.
Zanurz tą płykę we wrzątku ( głowicy to nie zaszkodzi, jej temp. pracy to
podobnież 400 st., tylko się nie poparz ) na kilkanaście minut.A potem
programowe czyszczenie drukarki.
> moze to:
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0008
>
> czy moze to (wiem ze cartridge, ale sa ujscia atramentu)
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0009
>
> A tamto miejce po prwej stronie gdzie "parkuja" cartridge tez trzeba
> wyczyscic ?
Nie.
> I jak, czym mam to czyscic ?
Wrzątek