Re: A7N8X-X - ciagle wylaczenia kompa po 30 sek

Autor: Toms (80932905_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 14:01:45 MET

Twój zestaw jest pradozerny
Niedawno koles kupil w komputroniku herculesa 9100 (dobra cena itp.) karta
mu padala w 3d, wyslal do komputronika na reklamacje
i odpowiedzieli mu ze wg nich jest wsio ok.
poprosil mnie o wymiane poszczególnych elem. w kompie i padlo na zasilacz
Codegen 300W w jego nowej obudowie
zamienilismy na chifteca 360 smiga mu ok.

pozdrawiam

ps.
codegen to masówka raczej slabej jakosci generuje bardzo slabe napiecia, nie
trzyma szczególnie
przy obciazeniu, a ty masz tak pechowy ze nawet wystartowac ci nie potrafi
:(

Uzytkownik "Artur" <biczysko_at_lucent.com> napisal w wiadomosci