Re: Zasilacz a system fan

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 05:11:03 MET

LeHardi wrote:

> Witan!
>
> Jak wiadomo w niektórych zasilaczach mamy możliwość podłączenia
> wiatraka PSU do płyty głównej. Jak to zrobić, jeśli na płycie mam
> złącza CPU Fan i System Fan (MSI KT4AV) - podłączyć wentylator do
> System fan? Czy może na płycie głównej powinno być jeszcze jedno
> złącze, np PS Fan? A więc co radzicie: podłączyć go do System fan czy
> zostawić niepodłączony. --

Kabelek przy zasilaczu służy tylko do mierzenia obrotów. Możesz go
podłączyć do System Fan i wtedy w biosie lub w jakims sofcie do
monitoringu będziesz mógł obserwować prędkość obrotu wentyla w
zasilaczu(bardzo fascynująca sprawa:P) Ja trzymam odłączony bo mi ten
pomiar niepotrzebny. Jak sie wentyl w zasilaczu zepsuje i stanie to
poznam to po smrodzie spalenizny:P

To ostatni post na który odpowiadam w tym miesiącu:) Trzeba być idiotą
żeby o 5 rano siedziec i czytać grupy dyskusyjne hehe. Żegnam Panie i
Panów czytających grupe na jakiś czas:P Trzeba sie zająć reanimacją
moich studiów:/

--
#Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl
#GG:503647