Re: horror z zasilaczami ;) (troszke dlugie)

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 15:42:40 MET

Witaj Soulsick,

W Twoim liœcie datowanym 23 listopada 2003 (00:04:57) można przeczytać:

> Wina za niestabilnosc obciazalbym zle wykonanie karty i nigdy wiecej nie
> kupowal tego producenta.
LOL
> Co to ma byc swoja droga, zeby przy 100 000 firm
> produkujacych zasilacze za 50zl komputer dzialal poprawnie dopiero przy
> takich za 200zl.
Kiedys konfiguracje dzialaly na dowolnym zasilaczu, gdyz komputery nie
byly az tak pradozerne. Dzis potrzebuja bardziej wydajnych
jednostek zasilajacych nie tylko ze wzgledu na ilosc komponentow (ja sam mam w komputerze
domowym 2x60GiB, 1x120GiB i 1x180GiB), wieksza moc poboru (bardziej
skomplikowane konstrukcje), ale tez ze wzgledu na to, iz jakosc pradu
sieciowego systematycznie spada..

> To tak jak samochod ktory zapali dopiero jak sie zatankuje V-power racing
> 99+ i uszlachetniacze paliwa... Pewnie ze v-power najlepsza..ale ja bym taki
> samochod oddal producentowi..
Do diesla lejesz olowiowa?

> Maniacy zasilaczy... pomyslcie ile ludzi pracuje na zwyklych codegenach
> tacerach czy innych takich... i ile nie ma z nimi problemu.
Szczesciarze :)

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl