Re: horror z zasilaczami ;) (troszke dlugie)

Autor: Soulsick (soul_sick.USUN.TO._at_wp.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 00:04:57 MET

> Skoro na Chieftecu nie ma żadnych zwiech i problemów, no to jak może być
> uszkodzony egzemplarz ? Wymienić trzeba zasiłkę i tyle.

Nie chce sie wymadrzac, ale ja bym nie przesadzal z tymi zasilaczami. Uklady
scalone maja naprawde bardzo duza tolerancje na napiecia i jezeli zamiast
12V jest 11 czy 13 to nie powinno to robic karcie zadnej roznicy. Jezeli
robi to naprawde beznadziejna ta karta...
Wina za niestabilnosc obciazalbym zle wykonanie karty i nigdy wiecej nie
kupowal tego producenta.Co to ma byc swoja droga, zeby przy 100 000 firm
produkujacych zasilacze za 50zl komputer dzialal poprawnie dopiero przy
takich za 200zl.
To tak jak samochod ktory zapali dopiero jak sie zatankuje V-power racing
99+ i uszlachetniacze paliwa... Pewnie ze v-power najlepsza..ale ja bym taki
samochod oddal producentowi..
Maniacy zasilaczy... pomyslcie ile ludzi pracuje na zwyklych codegenach
tacerach czy innych takich... i ile nie ma z nimi problemu.

pozdr.
Soulsick