Cos nie gra ale nie wiadomo co...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 00:31:30 MET

Sorki za tak ogolny temat ale naprawde nie wiedzialem jak to inaczej
nazwac.
Pierwszy problem..po wlaczeniu komputera pokazuje sie znaczek
biosu,wykrywa procesor, potem wykrywa dualram...i do tej pory jest
szybko...natomiast potem jakby nic sie nie dzieje...stoi jakies 15 sekund
i swieca sie diody swiadczace o czytaniu dyskow twardych ( obydwa w
kieszeniach ale to nie dyski z systemem ) po czym gasnie dioda dysku D,
nastepnie gaśnie dioda w dysku E i komuper dalej uruchamia sie jak burza
wykrywajac dyski itp.
Dodam moze ze dysk systemowy C jest na serial-ATA.
Co jest nie tak...ktos mi mowil ze nowe plyty glowne z bajerami poprostu
tak maja..ale mnie i moim znajomym sie nie wydaje zeby to byla prawda..

Problem drugi to fakt ze podczas proby zrobienia obrazu dysku programem
Norton Ghost 2003 wszystko idzie super do momentu kiedy komputer sie nie
zrestartuje ... wchodzi do nortonowskiego PC DOS i gdy juz pojawia sie
wskaznik myszy i powinien pokazac sie pasek pokazujacy postep pracy przy
tworzeniu obrazu to poprostu pasek sie nie pokazuje , wskaznik myszki
zmienia sie w klepsydre i tak sobie wisi...tylko reset pomaga.

Co prawda obraz dysku udalo mi sie zrobic Drive Image 7 bo on nie
potrzebuje sie uruchamiac w "dosie" tylko wykonuje obraz nie restartujac
komputera ale to wersja z netu sciagnieta shareware i nie mam plytki
bootowalnej oryginalnej a w programie nie ma opcji jej utworzenia.
W zwiazku z tym pytanie...czy by odtworzyc w razie gdyby mi sie system
"zasyfil" i chcialbym poprostu wrocic do "czystej wersji" to drive image
potrzebuje restartowac kompa? Niby to z rozumowania by wynikalo ze tak bo
niby jak odtworzy obraz na pracujacym systemie...ale z drugiej strony
skoro utworzyc obraz potrafi bez restartu to juz nie wiem.
Pytam bo sie boje sprubowac by nie okazalo sie ze zostanie mi tylko format
i instalka od nowa calego softu i ustawianie tego a wierzcie mi ze sporo
tego i trwa kilka dni.
Pozdrawiam.

--
*** NORBERT ****** norbert.kaminski_at_wp.pl ********* gg:1334053 *
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7-MAX3, CHIEFTEC 420W, SBLive 5.1 *