Odp: HDD Fujistsu c.d.

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl.TylkoBezSpamu)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 00:36:31 MET

Użytkownik DaNsOuNd <dansound_at_w-s.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpr8b9$fa1$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam po raz pierwszy wszystkich grupowiczów :)
>
> Chciałbym wrócić do tematu HDD Fujitsu. Czy komuś udało się naprawić
> taki dysk z objawem braku widzenia w biosie? A może ktoś wie na temat
> tego uszkodzenia coś więcej /co się uszkadza i z jakiej przyczyny/
> Przejrzałem archiwum grupy, ale nie znalazłem nic na temat naprawy
> /oprócz wymiany na nowy ;-)/ Niestety jestem posiadaczem takiego dysku.
> Ale jak troche poleży /pare dni/ to się odpala i pracuje jakiś czas, co
> pozwoliło mi na odzysk danych. Mechanicznie nie wydaje żadnych
> [...]

Jak coś kumasz w języku zza wschodniej granicy to
poczytaj sobie:
http://www.antivirus.ru/Okno7_MPG.html
http://www.onehalf.pisem.net/stat/fujitsu.html
http://www.databe.com/techhelp.html