Re: horror z zasilaczami ;) (troszke dlugie)

Autor: PhoeniX (phoenix81_at_free.pnet.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 17:43:02 MET

Użytkownik "Soulsick"
> Z tego co ja widze to wiekszosc podzespolow wychodzacych z fabryki jest
> jakosci absolutnie ni do przyjecia.

Jakie to podzespoły ?
Bo jak narazie to piszesz same ogólniki a nic konktetnego.

> Pomine kwestie wiatraczkow, bo kazdy trzeba po kolei wymieniac,
> bo a to
> zaczyna warczec, a to sie nie da przesmarowac, bo ktos zaponial zobic go
> rozbieralnym.

Jak kupuje się tandete za 10zł to pewnie że trzeba.
Kup Zalamana albo jeszcze lepiej Papsta to zmiesz zdanie.
Chyba nie spodziewałeś się ze wszystkie wentylatory będą
tak samo dobre ?

> Dostaje BOXa AMD z wiatrakiem ktory rywalizuje o poziom ciszy
> z moim Zelmerem 800W.

A myślisz ze wentylatory w starych Pentium czy nawet 486 się nie zacierały ?
Wszystko to było takie same tyle tylko że kiedyś nie potrzeba było
montować tak wydajnego chłodzenia niż dzisiaj.
Kiedyś wentylatory pracowały w niższych temperaturach niż dzisiaj więc
i ich żywotność z regóły była dłuższa.
A dziadoski sprzęt był zawsze tyle tylko że teraz sie tego nie pamięta
bo komu w głowie było wyciszanie kompa za czasów 486 ;)

> Pojawila sie funkcje Spread Spectrum...opoznienia w odczytywaniu
> pamieci...duzo mozna by wymieniac.

Nikt nie każe ci jej włączać jeśli jej nie potrzebujesz.

> Moze zeby zlozyc komputer dalej wystarcza elementarne umiejetnosci. Ale
> przez zalew podzespolow powoli trzeba miec dosc duza wiedze na temat
rzeczy,
> ktore lepiej unikac. Jak slynne Codegeny 300W, ECS, CD-ROMy Samsung...

Ta a kiedyś to myślisz że była utiopia gdzie każdy sprzęt był dobry
a coś takiego jak bubel istniało tylko w teorji ;)
Też były beznadziejne płyty główne,padające napędy,awaryjne HDD,
obudowy od których można się było pochlastać itd.

> Dlaczego sklepy i serwisy sprowadzaja ten sprzet wogole?? Skoro jak mowisz
> sa sterty spalonych zasilaczy... i tym podobne problemy...

Z takiego samego powodu dla którego produkowano Fiata 126p.
Bo tanie a naród kupuje

--
Pozdrawia:
PhoeniX          GG:830328