obudowa+zasilacz prosba o porade

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 17:06:56 MET

Nadszedl czas na modernizacje sprzetu i mam problem z wyborem obudowy. Od
wielu dni chodze po sklepach i pytam mniej lub bardziej kompetentnych
sprzedawcow, spedzilem .. nascie godzin w necie , miedzy innymi czytajac
archiwum pl.comp.pecet i jestem bardziej skolowany niz na poczatku.
Oprocz tego, ze obudowa ma byc w miare starannie wykonana i w miare cicha,
wazna dla mnie jest tez estetyka wykonania.
- jestem sklonny wydac do 250 zl
- jesli chodzi wyglad zewnetrzny to cos w stylu Modecoma Prostration (na
grupie nie jest zbyt chwalona)
- w miare dobry zasilaz (oczywiscie biorac pod uwage kwote jaka zamierzam
wydac) z automatyczna regulacja obrotow wiatraka.

Robert P.