nForce2 i start.wav niby drobiazg, ale nie rozumiem..

Autor: Marek Kozłowski (kozlowsm_at_NOSPAM.mini.pw.edu.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 15:23:27 MET

:-)
Niby detal. Ale ja lubie jak wszystko sie zgadza i jest OK..

Soltek 75FRN2-L, Windows 98SE

Dzwiek start.wav, odgrywany na przyklad przy zmianie katalogu w
Exploratorze. No i zmiana katalogu, lub otwarcie start.wav w
Odtwarzaczu, albo WinAmp - cisza. Nic. Inne standardowe dzwieki OK, a tu
- cisza. Trudno..

OK. Siedze sobie, slucham muzyki (WinAmp) i costam dlubie, szukam
jakiegos pliku. Nagle uswiadomilem sobie - dzwiek start.wav slychac
glosno i wyraznie. Zrobilem jeszcze kilka prob. Tak jesli rownolegle
jest odtwarzany jakis dzwiek w WinAmpie, wowczas start.wav slychac. Wpp
- nie.

Akurat, czy mi pika, czy nie, to ganz egal, ale zastanowil mnie sam
fakt. Czy moze ktos naukowo wytlumaczyc dlaczego dzieje sie tak jak sie
dzieje? Czym ten wav rozni sie od pozostalych?

Uzdrawiam,
Marek