dylematy gracza :-)

Autor: Marcin Zieliński (zielina_at_icpnet.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 15:22:30 MET

Chce wymenic mojego radka 9000 na cosik bardziej wydajnego.I teraz takie
cos.Bede kupowal w komputroniku i mam do wyboru pare kart.Problem w tym , ze
kazda jest o pare stowek drozsza od poprzednika.A wiec :
-R 9100 Supergrace - 370
-GF 4400 MSI -660
-GF 4600 MSI - 700
-R9700 Hercules -1050
I co ja mam zrobic , kasy malo choc wedlug zasady "kupuj najlepszy na jaki
cie stac" , te 1050 moglbym wysuplac.Tylko czy warto ?
Reszta mojego sprzetu tez nie jest zbyt wypasiona i nie wiem czy dobrze
zrobie kupujac sprzet , z ktorego mocy nie skorzystam w 100%.Zaznaczam , ze
innych zakupow nie przewiduje w blizszym czy dalszym czasie.
A oto czym dysponuje : A1700XP , 512 ddr Kingston 2100 cl2 na MSI KT266A.A
ten moj r9000 to Saphire 64MB z szyna 128.
A moze cos innego?
Z gory dzieki za pomoc.
MEfju