Re: Zgraja anty NETYKIETOWCÓW [OT]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 00:57:25 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek rano, Heraklit napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
[ciach - filozofia]
> Mam nadzieję, że ani Pańskie, ani żadnie inne chamstwo nie zdominuje
> rozsądku i .... szacunku dla innych w naszym kraju!
ROTFL Jeżeli chamstwem nazywasz zwrócenie uwagi na przestrzeganie
przyjętych norm zwyczajowych to można jedynie zakończyć odpowiedź tylko
cytatem:
Niepozdrawiam - Witiia
bez pozdrowien - ..:::Plombos:::..
niepozdrawiam cIE bURAQU - xmarcel
Zauważ, że po wcześniejszym poście
mid:1145697051.20031114135425_at_lazikowiec.pl niektórzy nie wzięli sobie
do serca poprawnego skonfigurowania czytnika. Z tego względu trzeba było
użyć mocniejszych słów. Efekt przyniosło bo ..:::Plombos:::.., Witiia a
przymierza się FORD starają się już coś zrobić lub w końcu poprawili
czytniki. Jestem pewny, że przyniosło to już dobry efekt. A i jak siądę
w niedzielę to mniejsza lista "buraqw" będzie. Skutek jest widoczny,
także trzeba bodźca. I ja go właśnie dostarczam.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s