Re: Zgraja anty NETYKIETOWCÓW

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 00:09:06 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek wieczorem, Norbert napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:

[caich]
> --
> *** NORBERT ****** norbert.kaminski_at_wp.pl ********* gg:1334053 *
> ** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7-MAX3, CHIEFTEC 420W, SBLive 5.1 *
> ** HDD: IBM 45GB 7200, SEAGEATE 120GB S-ATA, SAMSUNG 20GB,SONY19' *
> ** GF4TI4200 128MB/Bit,CDRW LITEON,DVD-PIONEER,ZALMAN CNPS7000A-Cu*

Widzę że masz problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu pisanego!
Jeszcze raz cytacik: "Bardzo istotną sprawą jest oddzielenie sygnaturki
od treści artykułu dwoma minusami i spacją ("-- "), a nie tylko dwoma
minusami. Pozwoli to czytnikom mającym taką możliwość wyświetlenie
sygnaturki w innym kolorze oraz automatyczne wycięcie jej przy
odpowiadaniu." Przez to moje cytowanie twojego wygląda tak jak powyżej a
normalnie jak jest dobry delimeter tnie sigi.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s