Re: Konfiguracja!! płyta+procek+pamiec

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 12:42:06 MET

Użytkownik "Ss" <sebo01WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czeka mnie zmiana podzespołów. Nie wiem na co sie zdecydowac! Głównym
> kryterium będzie ekonomia, więc rozważam jakieś płytki ECS. Myśle o
> konfiguracji z AMD (jakis słabszy athlon).
> Pomóżcie, bo od pewnego czasu się zastanawiam i szukam rozwiązania, i juz
mi
> głowa pęka!!
>
> Co możecie polecić z przedzialu low-end?
> Czy płyty na KT400 maja mozliwość ustawienia, aby obsluzyc ewentualnie
> bartki 400MHz (jezeli one istnieją!!) ?
> Czy trzeba inwestowac w KT600? I czy jest sens mając na uwadze nowości
AMD.

Obojetne jakie bebechy wybierzesz pamiętaj, że pamięci sa bardzo ważne.
Proponuję ci pamięci Infineon, bo działają w kazdej płycie. I są stabilne.
Możesz oczywiście kupić OEM i super mocny procek - wysokie nominały będziesz
miał w benchmarkach, ale ręczę, że trochę wolniejszy procek i porządne
pamięci (infineon) dadzą ci więcej radości z użytkowania kompka. Płyt i
procków nie tykam, bo sie na tym nie znam.

Pozdrawiam
Ford