Konfiguracja!! płyta+procek+pamiec

Autor: Ss (sebo01WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 12:34:03 MET

Czeka mnie zmiana podzespołów. Nie wiem na co sie zdecydowac! Głównym
kryterium będzie ekonomia, więc rozważam jakieś płytki ECS. Myśle o
konfiguracji z AMD (jakis słabszy athlon).
Pomóżcie, bo od pewnego czasu się zastanawiam i szukam rozwiązania, i juz mi
głowa pęka!!

Co możecie polecić z przedzialu low-end?
Czy płyty na KT400 maja mozliwość ustawienia, aby obsluzyc ewentualnie
bartki 400MHz (jezeli one istnieją!!) ?
Czy trzeba inwestowac w KT600? I czy jest sens mając na uwadze nowości AMD.