Re: Zakupy w MediaMarkt - OSTRZEGAM!

Autor: Artur Glozak (arturglozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 20:49:49 MET

> Ludzie,
>
> co to sie porobilo. Kiedys MM byl moim ulubionym sklepem - mam go blisko
> domu. Czesty cel niedzielnych spacerkow (wbrew wrzaskom zony, ktora go nie

ja ma w okolicy 2 MM (marki i ostrobramska w wa-wie) i na te same rzeczy
zdarza się ze mają różne ceny nawet do 20%. jak pogadalem z kolesiem,
który tam robi to okazało się że każdy MM ma dość szeroką swobodę w
doborze asortymentu i polityki cenowej.
oraz jako ciekawostka: kupowałem aparacik cyfrowy logitecha taki
malutki, jak karta kredytowa- wyprzedaż- koles jak mi wypisywał kwitek
do odbioru to mu spojrzałem przez ramię- a tam marża - 110% (minus sto
dziesięć %) pytam się kola a on mówi że widać kupuje towar dotowany :-)
ale na serwis nie narzekam, wymieniają od razu ( HDD i modem)