Re: Zakupy w MediaMarkt - OSTRZEGAM!

Autor: pierwek (niepodamadresubonielupiespamu_at_wytnijto.o2.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 11:17:17 MET

Do MM warto jechac na zakupy jedynie w pierwszym tygodniu po otwarciu.
Potem można sobie darować ten sklep. No chyba żeby potestować czy łatwo się
odłamuje ekran LCD od kamery video czy coś w tym stylu.
We wrocku otwierają niedługo nowy market MM wtedy tam pojade.

Co do cen dorzucę jeszcze taki kwiatek. Kiedyś jeden pan chcial kupic
PenDrive 32Mb( firmowy - cena 179zł) - jak go uświadomiłem że za te
pieniądze to kupi gdzie indziej niefirmowy 128Mb to nie chcial mi uwierzyć
ale odszedł od szafeczki z tymi PenDrivami kręcąc głową. Tydzien wczesniej
kupilem sobie taki dysk 64Mb za 80zł tak że byłem z cenami na bieżąco.

--
pozdrawiam
P.