Maly problem...chyba ?

Autor: GoSiA (gip_usun_to_at_gower.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 16:32:57 MET

Witam grupowiczow.

Mam taki oto problem: ostatnio zaczely mi sie kiepsko odtwarzac divxy z
plyty wiec pomyslalam, ze to moze wina starego, troche juz zuzytego napedu
bo z dysku ladnie smiga bez "zacinania". Kupilam Liteona 52x no i niestety
nic nie pomoglo. Dalej z plyty nie sposob ogladac. Pomyslalam tez, ze to
moze wina kodekow, no ale jezeli z dysku chodza dobrze wiec chyba nie... I
co zrobic ?

Komputer taki:
Duron 750
ecs k7vza kt133
128 MB SDRAM
Diamond Viper v330

Na google szukalam, ale nie trafilam na cos mi przydatnego.
Z gory bardzo dziekuje za ewentualna odpowiedz.
Pozdrawiam.
Gosia