Re: ati radeon 9600, xp - refresh rate problem

Autor: Romek (romekf_at__beztego_icpnet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 13:39:56 MET

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał:

> Mam jeden, mialem podobny problem. Ustawialo mi sie 60Hz jak odpalalem
kompa
> bez wlaczonego monitora, wtedy zawsze 60Hz mielem, pomimo, ze sterownik
> twierdzil, ze jest 85 - klamczuch :). Troche uciazliwe to bylo. Nie
pomagaly
> zadne softy typu refresh itd.
> Poradzilem sobie tak: W sterowniku (uzywam Cat 3.9) do karty, wchodzisz we
> wlasciwosci, zaawansowane, zakladna Ekrany, wybierasz monitor ktory cie
> interesuje, i ustawiasz parametry jakie chcesz. Ale u mnie zadzialalo
> [...]

To je ono! Dzieki :-)) Cwiczylem rozne menu, zaptaszenia i odptaszenia, ale
tego jednego nie zrobilem. Zdawalo mi sie nielogiczne, bo to w koncu tylko
uwzglednianie informacji jaka podaje monitor, a on na takie refresze
przeciez sie zgadza (byly do wyboru). Ale gdzie ja glupi logike do windy
chcialem stosowac ;-))

Jeszcze raz podzieki i zdrowienia
Romek