Re: Jak podlaczyc nagrywarke ... ?

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 13:27:16 MET

Dnia 2003-11-19 10:34, Użytkownik Adrian Mielczarek napisał:

> Tak rozumiem ale czy jesli odlacze teraz cd-rom o dysku i dam go na
> secondary razem z nagrywarka to wystapia jakies komplikacje w "starej"
> konfiguracji systemu.

Nie powinny. Ja uzywam zamiennie obu napędów (bo CD-ROM ledwo ledwo) i
zadnych problemów z wykrywaniem płyt przez soft. Poza tym, jak ci sie
literki pozmieniają, to zawsze mozesz je sobie ręcznie przestawić skoro
musisz. Może być tylko problem z instalacją dodatków Office'a czy
windoze, bo w rejestrach są wpisy dot. napędu z którego przebiegała
instalacja. Ale wystarczy wtedy albo zamienić literki dysków/napedów,
albo edycja rejestru i wyszukać wpisy i je podmienic. ale to w
ostateczności :)

--
Pozdrawiam
Krzychu