Re: Zakupy w MediaMarkt - OSTRZEGAM!

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 10:43:02 MET

Użytkownik "PlusPlus" napisał:

> Zdrozalo wszysciuchno.

Heh, pamiętam, jak rok temu kupowałem skaner HP. Model, który mnie
interesował kosztował wtedy w MM dokładnie 899 zł. Udało mi się go kupić w
jednym ze sklepów pod GUS'em za 720 zł, czyli dokładnie 179 zł taniej! Sam
byłem w szoku.

A ostatnio przyglądałem się cenom telewizorów 29" firm Sony, LG, itp.
Spisałem ceny kilku modeli, które mnie najbardziej interesowały z jednego ze
sklepów MM w Wawie. 2 dni później pojechałem do małego, znanego tylko
wybrańcom sklepu Ducat Service w Lublinie. O dziwo - praktycznie każdy z
tych modeli był średnio o 200-300 zł tańszy od tych z MM. I żeby było
śmieszniej, u nich transport towaru jest zupełnie za free, a nie jak w MM.
Nawet system ratalny mają lepszy, bo w MM na super promocje w stylu "0%
prowizji, odsetek i wpłaty wstępnej" są bardzo poważne ograniczenia
asortymentowe. W Ducacie 0% dają do wszystkiego.

Niech żyją sklepiki osiedlowe! Zieleniaki też :)

--
Pozdrawiam,
Sniper