Re: Karta graficzna i obsługa dx9

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 10:25:59 MET

> Chciałem kupić sobie msi geforce ti4600 i teraz mam mały problem. Jak
> wiadomo, nie obsługuje ona dx 9 . No i teraz właśnie się zastanawiam , czy

tak czytam te zapytania o dx9 i dziwie sie ze wszyscy szaleja tak na tym
punkcie.
jeszcze rok temu mialem rive tnt2 m64 (ho ho ho) i gralem uwaga w 640x480
czasem nawet w baardzo niskich detalach i pierwsza gra ktora pokazala
mi 'palec' to byl nolf2 (hardware t&l)

wniosek: tnt2 to produkt z roku 99 a nolf2 to 02 a zatem
trzeba bylo 3 lat zeby pojawila sie gra ktora nie zechciala sie
uruchomic.

to samo bedzie z dx9. watpie zeby od razu pojawily sie gry ktore
beda tego wymagaly. jasne ze jakos grafiki miedzy dx8 a dx9 bedzie
lepsza ale czy az tyle? dla przykladu max payne 2 wymaga dx9 po to
by w lustrach byly odbicia. no dajcie spokoj... strzela do mnie 20 gosci
a ja sie bede w lustrze przegladal??? moze raz lub dwa ale potem watpie.:-)

> ale karta miałaby mi starczyć na parę lat.

zdajesz sobie sprawe ze za pol roku zapewne pojawi sie dx9.1
gdyz juz gdzies czytalem na ten temat

podsumowujac. Ti to dobra karta (sam mam :-) ale jesli koniecznie chcesz
miec dx9 to wybralbym ktoregos radeona.

Tomek