Pusty a jednak pelny...?

Autor: Mariusz (mbrzostowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 16:15:13 MET

Witam.
Spotkala mnie dzis niemila niespodzianka :(
(...) mam dysk 80 GB podzielony na 3 patrycje (C: D: E:)... na E: mam kilka
klipow avi w sumie ok 26 GB...tam taz chcialem przekonwertowac (przy uzyciu
UVS 7) jeszcze jeden wiekszy klip... Niestety po wykonaniu 85% roboty
program zakomunikowal mi, ze miejsce na dysku sie skonczylo i nie moze dalej
pracowac... Trudno!
Ale tu zaczynaja sie schody - wolne miejsce na dysku przed konwertowaniem
(ok 15 GB) jest zajete!!!
Zeby byla jasnosc - wszystkie narzedzia pokazuja ze dysk ma calkowita
pojemnosc ok 40 GB (fakt); zajete jest jedynie ok 26 GB (fakt); a dostepne
jest jedynie ok 10 MB!!! a reszta? jest zajeta NICZYM!?
  W zaden sposob (mnie znany) nie moge ODBLOKOWAC pozostalego wolnego
miejsca...
Czyzby pozostawalo jedynie formatowanie E: (czego sobie nie moge wyobrazic
bo nie mam gdzie przeniesc tych drobnych 26 GB danych)?
Czy ktos moglby mi cos zasugerowac?
Prosze i dziekuje
Pozdrawiam Mariusz