Re: klient SETi i temperatura

Autor: Radek (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 2003 - 16:06:18 MET

Użytkownik "Tadeusz Betlej" <tbetTOSKASUJ_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam Athlona 2500+ na plycie MSI K7NL pod WinXP. Uruchomienie klienta
> SETI_at_HOME podnosi temperature procesora o okolo 10 stopni do 58 stopni.
Czy
> z taka temperatura moge spokojnie pracowac?

sam skok jest objawem normalnym.
jesli jest to temperatura w procku, a nie na sokecie to jest jeszcze znosna
.. choc im mniej tym lepiej.
po zmianie procka na bartona 2500+@2700+ mam te sama temperature wiec
wczoraj bezskutecznie szukalem na gieldzie silent boost'a. bezpiecznie bede
sie czul przy pelnym obciazeniu i 52 stopniach