Re: Asus P4PE-X

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Nov 2003 - 02:20:27 MET

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[at]nixz[dot]net_at_remove-this.com> napisał
w wiadomości news:bp3o7h$464$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Adam Plastik wrote:

> I jeszcze w sprawie chlodzenia Athlonow vs P4. Athlony nie generuja wiecej
> ciepla niz P4 (polecam specyfikacje techniczna), wrecz przeciwnie to do P4
> powstala dodatkowa wtyczka zasilania bo z kabli 5V nie starczalo powera
:-]
> A najnowsze P4 w wykonaniu 0.09um to dopiero bedzie piecyk (ponad 100W)
:-O

Khe???
AMD chłodniejsze od P4??????
Mój P4 2.4 w porywach ma 37*C na standardowym wiatraczku...
Chociaż właściwie to idzie zima i farelka w postaci kompa z AMD jest w sam
raz :-))
Ja niestety mam P4 i będę marznąć :-(

ax
PS Co z tego, że zaoszczędzisz 200 zł kupując AMD, skoro to co zaoszczędzisz
wydasz z naddatkiem inkasentowi z elektrowni?
Zestaw z AMD o porównywalnej wydajności co z Celeronem bierze 50-70W więcej
mocy,
co przy pracy 24h/ dobę 365 dni w roku daje....
policz sam...