Re: Asus P4PE-X

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.go2.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 23:35:08 MET

> Nie wiem moze to jakieś fatum, ale ilekroć słyszę że ktoś ma jakieś
problemy
> z kompem i pytam się go co tam ma w środku słyszę Athlon albo Duron...
> Czytam grupę od dwóch lat i nie ma dnia żeby nie pojawiło się kilka postów
> użutkowników AMDeków w stylu: "pomóżcie"...Obecnie mam starego Celeronka
> 466MHz i służy mi już bezproblemowo od ładnych paru lat. Ostatnio niestety
> już tylko jako maszyna do pisania:) W gry nie gram, czasami się tylko
> przejadę w NFS Porsche Unleashed:) i tyle, czasem jakiś film się
obejrzy...
> [...]

Ludzie zadaja pytania o AMD-eki bo je kupuja, malo jest o Celki bo wiekszosc
czytelnikow tej grupy tych zagorzalych, grzebiacych w sprzecie i krecocych
to zapewne AMD-kowcy. Moze zauwazyles, ze o wiele bardziej i prosciej da sie
podkrecic AMD-ka, wiekszosc ma odblokowane mnozniki co daje pole do popisu,
Intele mozna krecic tylko za pomoca FSB co je tu ogranicza, do tego cena
wyzsza a wydajnosc raczej nie, sam kiedys bylem zwolennikiem Intela, ale
odkad czytam ta grupe troche zmienilem poglady i raczej bede inwestowal w
AMD-ka...

Pozdrawiam
Kubu$