Re: Asus P4PE-X

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 23:46:40 MET

Użytkownik "Redi" <redirNOSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem moze to jakieś fatum, ale ilekroć słyszę że ktoś ma jakieś
problemy
> z kompem i pytam się go co tam ma w środku słyszę Athlon albo Duron...
> Czytam grupę od dwóch lat i nie ma dnia żeby nie pojawiło się kilka postów
> użutkowników AMDeków w stylu: "pomóżcie"...
(...)
To żadne fatum, a rowiązanie bardzo proste,
wśród indywidualnych użytkowników
AMD ma zdecydowaną przewagę (udział) nad Intelem.
http://www.act.com.pl/index.php?page=ankieta&sub=show
Prawie 53% to użytkownicy Athlona i Durona
podczas gdy Celreona używa niewiele ponad 11% osób.
Stąd oczywista sprawa, że dyskutantów o AMD
jest znacznie więcej - problemów zatem również.
To po prostu idzie w parze. O Celeronie mało jest dyskusji,
bo mało osób go posiada. Ot i całe rozwiązanie zagadki
o problemach i niezawodności.