jaki notebook w cenie do 5 000 zl ?

Autor: Jarek (j.przybysz_at_WYTNIJ.TO.pf.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 23:14:13 MET

Witam,

Zastanawiam sie nad zakupem nowego notebooka. Moge na niego przeznaczyc
max. 5 000 zl. Mialby on sluzyc osobie pracujacej w dziale sprzedazy
przede wszystkim do pracy biurowej (cenniki, oferty, prezentacje,
korespondencja handlowa, obsluga klienta itp...) Zastosowanie do
rozrywki (np. filmy) jest sprawa drugorzedna. Wolalbym tez naped cdrw
niz dvd. Zalezy mi rowniez na jak najdluzszym okresie gwarancji.
Moje pytanie : co byscie mi polecili tzn. producent/dystrybutor,
konfiguracja, tak zeby te 5 000 zl wydac jak najrozsadniej ?

Dziekuje za wszelkie porady, sugestie, propozycje...

Pozdrawiam

Jarek Przybysz