Dwa adresy statyczne IP...... pomocy

Autor: Artur Tokarczyk (artur.tokarczyk_at_neostrada.pl)
Data: Thu 13 Nov 2003 - 23:05:30 MET

Witam

Mam pytanko w sprawie konfiguracji systemu XP

Dokładnie mówiąc mam taki problem:

Mam komputer przenośny i sieć mam w domu i w pracy.

Wszędzie mam statyczny adres IP.

Za każdym razem jak chcę się podłączyć do domowej sieci musze wpisywać adres
IP...jest to troszeczkę uciążliwe ;(

Wiem ze istnieje konfiguracja alternatywna, ale tylko wtedy gdy DHCP.

Kiedyś używałem polecenia "netsh" ale to nie zawsze mi działało.

Czy jest jakieś inne rozwiązanie mojego problemu???

Z góry dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam

Artur

Komunikator GG: 1399