Re: Wybór płyty pod P4 na i875 oraz i865

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 23:41:02 MET

Cześć Tomasz,

W artykule news:boubt2$vtn$1_at_absinth.dialog.net.pl,
z adresu <labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl> napisałe(a)ś:

> Niepokojacy jest tylko to co wyczytalem na
> http://hardware.hoga.pl/default_full_kat.asp?kat=3&strona=2&id=2780
> ale to chyba dotyczy jakis specyficznych zastosowan, ktorych u mnie
> nie bedzie.

W moim przypadku sprawdziło się to, co tam napisali. Miałem problemy z ramem
2x256 Elixir PC3200. Za cholerę nie chciały chodzić poprwanie z moim
ASUS'em. Zwiechy, freezy to był chleb powszedni. Zmieniłem ram na KingMaxa i
jak ręką odjął. Wszystko w końcu śmiga stabilnie. Także od razu weź pod
uwagę markowy ram, żeby nie mieć zbędnych kłopotów. Nie próbuj żadnych
noname'ów, chyba że będziesz miał możliwość kupić, potestować i oddać w
razie problemów.

> Planowalem zakup procka 2,6GHz ale chyba zgodnie z rada
> zrezygnuje z modelu deluxe i za roznice kupie procesor 2,8GHz.

I ja tak właśnie zrobiłem. Przede wszystkim musisz się zastanowić, czy
wersja deluxe a w zasadzie jej wyposażenie jest Ci niezbędne. Jeśli nie, to
nie ma sensu dopłacać.
Polecam płytę Asus P4P800, tylko weź pod uwagę do niej markowy ram.

> dziekuje jeszcze raz za uwagi i pozdrawiam

Na zdrowie.

--
Pozdrawiam,
KriSSo,  GG : 288579