Re: 64MiB czy 128MiB?

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 23:35:46 MET

Użytkownik "Rafał madDuck" <madDuck_at_polbox.wywal.to.com> napisał w
wiadomości news:boubo1$eu2$1_at_news.onet.pl...
> Tomasz dnia Pańskiego 2003-11-12 napisał(a):
(...)
> To cos jakbym poszedl na bazar i na tym bazarze obowiazywal inny wzorzec
kg
> i nie chodzi mi o to ze uzywa sie tam niedoskonalych narzedzi tylko ze z
> pelna premedytacja zmienia sie kg na np 1,5 kg i uwaza ze wszystko jest w
> porzadku.

Owszem to dobry przyklad i tak nie powinno byc ale jest

(...)
> Ale jesli wyzbedziemy sie wszelkich norm to patrzec bedzie mozna juz tylko
> na chaos.

Bardzo czesto jednak to co bylo zwyczajowe stawalo sie norma, wiec moze i
tak tutaj bedzie.

> Jesli masz ochote kontynuowac temat to ja bardzo chetnie ale juz nie tutaj
> (i tak niezle OT) - mailik w stopce (tylko popraw) :)

temat raczej jest wyczerapany, bo i tak nasza dyskusja niczego nie zmieni
:)))
EOT

pozdrawiam
Tomek