Re: Klopoty z rozruchem... ale nie takie znowu oczywiste (dla mnie)

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 21:10:04 MET

"Tommygun" <pepesh_at_poczta.fm> wrote:

> sprawdź czy to się powtórzy jak odkręcisz proca

Dzieki wszystkim za sugestie. Potem jeszcze wyszlo, ze jednak system sie
zdestabilizowal, programy zaczely resetowac dziada albo wieszac przy
wiekszym obciazeniu badz dluzszej pracy.

Przy skreceniu do nominalnych 400 MHz jest lepiej, ale wciaz nie do konca
dobrze. Baterie wykluczam - testowalem inne; BIOS to tez raczej nie to,
nie ujawnily sie zadne wady, CMOS checksum errory nic z tych rzeczy.

Po mojemu to chyba beda jednak kondensatory przy procesorze, czyli
standard... dwa sa na moje oko wybrzuszone, trzeci jeszcze sie trzyma.
Poniewaz komp pojdzie i tak do brata, dam je do przelutowania i zobacze
czy to cos pomoze... Podejrzewam, ze ich koniec przyspieszylo dodanie
nowej kosci pamieci i grafiki GF (GF2, nie 256 :)

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..