Re: jak sformatować win2000

Autor: BARTOSZ FERLAK (bar-fer.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 20:46:55 MET

pivvo <pivvo_at_o2.pl> napisał(a):

> albo programem do partycjowania dysku masz szanse zachowania danych albo
> robisz dyskietkę startową i fdisk usuwasz wszystkie partycje potem
> tworzysz nowe i formatujesz

tak tylko że w windzie 2000 nie ma opcji dysk startowy,instalka tylko z cdrom,
obawiam się że możesz możesz mieć problem z zachowaniem danych na partycji z
systemem czyli pewnie c:.Moja propozycja :w biosie first boot cdrom,następnie
poprzez instalke windy z cdromu tylko format dysku c:potem już startowa windy
98 lub cdrom i chyba tyle .W razie problemów pisz na mail.Zawsze odpisze

ps.mam winde 2000 od dawna i jestem zadowolony chyba coś przy instalce było
zchrzanione bo to najstabilnieszy system jaki znam jak chodzi o windowsy.