Re: Jaki monitor?

Autor: RKubiak (rafal_kubiakNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 20:32:04 MET

Adam Sz wrote:
> Witam
> Pewnie takie pytania padały juz tutaj, tych ktorym sie nie znudziły proszę o
> poradę: Jaki monitor CRT kupić. Cena do ok 750? Co Myślicie o Samsungu
> SyncMaster 757DFX?

Hello
kilka miesiecy temu padl moj poprzedni Samsung i zdecydowalem sie na
zakup nowego monitora. Wszedzie ludzie pisali o tym, ze Samsung to
Szajsung i kolory w ogole syf. Postanowilem zmienic firme na nec.
Poszedlem do salonu z zamiarem kupenia NEC'a gosc mi odpalil tego neca
(nie pamietam modelu, ale kosztowal jakies 750 PLN) a na nim nokia test.
  Wszystko wyglodalo ok. ale cos mnie tknelo i poprosilem o odpalenie
samsunga 755dfx i ten sam test. jakie bylo moje zdziwienie, jak sie
okazalo, ze ten samsung ma lepsza geometrie, ostrosc. W koncu
zdecydowalem sie na zakupienie Samsunga. cos w tym musi byc, ze monitor
monitorowi nie rowny, jakosc zalezy od przechowywania itd. Mysle, ze
dobrym pomyslem bedzie odpalenie nokia test na monitorach, w ktorych
bedziesz celowal (musza byc jednak odpalone w tym samym czasie, pamiec
ludzka bywa zawodna).
powodzenia
Ralf