Re: M570 i AMD K6-2 500 ???

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 22:31:10 MET

Osoba podpisana jako gumik <gumik12_at_wp.pl> w artykule
<news:boo0nd$rsi$1_at_nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Moja płyta obsługuje max. szynę 85Mhz, ale myślę, że jak ustawie 6x83,
> to powinno chodzić. A może się mylę?

Procesor może pójść z dymem[1], a dyski i grafika wcale mogą nie ruszyć.
Czy tam w ogóle masz mnożnik 6x, skoro z instrukcji max jest Pentium 300?

> A jeszcze nie wiem, czy moja płyta ma możliwość ustawienia napięcia
> 2,2V. Teraz mam procesor AMD K6 200 i jest ustawione 2,9V (to trochę za
> dużo jak na K6-2). Bios automatycznie ustawia te napięcia i nie mam
> możliwości nawet sprawdzić jakie są inne możliwe ustawienia, bo płyta
> którą mam jest bezzworkowa. Pomóżcie.

Jeśli przy najnowszym Biosie nie masz opisane, że rozpoznaje AMD K6-2, to
nawet nie próbuj. Albo spalisz procesor albo regulator napięcia na płycie.
Mnie się (na innej płycie) udało to drugie, mimo wyłączenia autodetekcji i
ustawienia na sztywno napięcia 2,2 V.

> A i jeszcze jedna sprawa. Czy zasilacz 200W (zasilacz AT, jednak na
> płycie jest możliwość podpięcia zasilacza ATX) to nie za mało na K6-2
> 500 ?

Zasilacz dla płyty z procesorem by wystarczył, ale co z innymi
urządzeniami?
Grafika AGP, nagrywarka, dysk...

[1]All microchips are smoke driven. When the smoke escapes, they stop
working.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html