Re: M570 i AMD K6-2 500 ???

Autor: gumik (gumik12_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 13:37:18 MET

> Mam plyte M577 i do tej pory mialem K6-2 300Mhz, niedawno
> wstawilem
> K6-2 500Mhz i tylko przestawilem zworke mnoznika z 3 na 5 i
> chodzi , szyna 100Mhz.

Moja płyta obsługuje max. szynę 85Mhz, ale myślę, że jak ustawie 6x83, to
powinno chodzić. A może się mylę?

> Takie ceny sa na te procesory obecnie, tak ze nie
> przeplaciles specjalnie :-).

Narazie to wogóle jeszcze nie zapłaciłem, bo przymierzam się tylko do kupna
:-)

A jeszcze nie wiem, czy moja płyta ma możliwość ustawienia napięcia 2,2V.
Teraz mam procesor AMD K6 200 i jest ustawione 2,9V (to trochę za dużo jak
na K6-2). Bios automatycznie ustawia te napięcia i nie mam możliwości nawet
sprawdzić jakie są inne możliwe ustawienia, bo płyta którą mam jest
bezzworkowa. Pomóżcie.

A i jeszcze jedna sprawa. Czy zasilacz 200W (zasilacz AT, jednak na płycie
jest możliwość podpięcia zasilacza ATX) to nie za mało na K6-2 500 ?